Subject: تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۴ صورت گرفت
From: entekhab.ir

همراهی بانک صادرات ایران با کارآفرینان با پرداخت ۲۵ هزار وام مشاغل خانگی
Date: Wed, 10 Jun 2026 06:26:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--253FA9E76669071756D6D36286E99F40_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----253FA9E76669071756D6D36286E99F40_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----253FA9E76669071756D6D36286E99F40_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----253FA9E76669071756D6D36286E99F40_MULTIPART_MIXED--