Subject: در ۱۰ ماهه سال جاری رقم خورد.
From: entekhab.ir

ثبت بالاترین نرخ تبدیل تعهدات معوق در پارس‌خودرو/ پرونده تعهدات محصولات خانواده برلیانس بسته شد
Date: Sat, 30 May 2026 17:08:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--81ED043EA85995A2F2742A3373B777D8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----81ED043EA85995A2F2742A3373B777D8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----81ED043EA85995A2F2742A3373B777D8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----81ED043EA85995A2F2742A3373B777D8_MULTIPART_MIXED--