Subject: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست برخط پرسش و پاسخ سهامداران اعلام کرد:
From: entekhab.ir

واگذاری سهام تودلی سایپا در مراحل نهایی قرار دارد/ رشد ۹ درصدی درآمد سایپا در شش‌ماهه نخست سال جاری/ سایپا در مسیر چابک‌سازی و کاهش زیان قرار گرفته است
Date: Sat, 30 May 2026 21:48:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--04DE867D5920A9E61302992BCE66E372_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----04DE867D5920A9E61302992BCE66E372_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----04DE867D5920A9E61302992BCE66E372_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----04DE867D5920A9E61302992BCE66E372_MULTIPART_MIXED--