Subject: /عدالت برای همه؛ آینده برای ایران/
From: entekhab.ir

فاضلیان: رکورد پرداخت تسهیلات در بانک مسکن شکسته شد/خبرهای خوش برای مشتریان و ذی‌نفعان
Date: Sat, 30 May 2026 08:49:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4EFADB2D335711ED1C5873F0EC530EF7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4EFADB2D335711ED1C5873F0EC530EF7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4EFADB2D335711ED1C5873F0EC530EF7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4EFADB2D335711ED1C5873F0EC530EF7_MULTIPART_MIXED--