Subject: معاون اقتصادی گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:
From: entekhab.ir

ارزش سهام سایپا ۳۳۶ همت تعیین شد/  واگذاری ۴۲ درصد سهام تودلی سایپا در آستانه عرضه در بورس/ انتقال مدیریت سایپا همزمان با واگذاری سه کرسی هیات‌مدیره
Date: Sat, 30 May 2026 10:31:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--87A168055C8596F40108535EBE527D88_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----87A168055C8596F40108535EBE527D88_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----87A168055C8596F40108535EBE527D88_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----87A168055C8596F40108535EBE527D88_MULTIPART_MIXED--