Subject: مدیرعامل بانک مسکن در سیزدهمین نشست هم‌اندیشی ناظران شرعی شبکه بانکی:
From: entekhab.ir

نظارت شرعی ضامن پایداری نظام بانکی است/ ارائه مدل نوآورانه محاسبه کارمزد قرض‌الحسنه از سوی بانک مسکن
Date: Tue, 19 May 2026 18:45:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--23E0A88BB11EEA597A44D0FB48F7CAA8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----23E0A88BB11EEA597A44D0FB48F7CAA8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----23E0A88BB11EEA597A44D0FB48F7CAA8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----23E0A88BB11EEA597A44D0FB48F7CAA8_MULTIPART_MIXED--