Subject: «سعید رضا کوهی» به عنوان سرپرست معاون مدیرعامل در امور اعتباری منصوب شد
From: entekhab.ir

خورسندیان: اجرای اصول حاکمیت شرکتی در بانک بهبود عملکرد و شفافیت مالی را در پی دارد/ تحول دیجیتال باعث تسریع در انجام فرآیندها و ارتقای کسب و کار می شود
Date: Sat, 30 May 2026 23:47:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AB9CC2495F9536E150C703FA107BA958_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AB9CC2495F9536E150C703FA107BA958_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AB9CC2495F9536E150C703FA107BA958_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AB9CC2495F9536E150C703FA107BA958_MULTIPART_MIXED--