Subject: با حضور عضو هیات مدیره ناظر فناوری اطلاعات بانک مسکن
From: entekhab.ir

قطار تغییرات بانک مسکن در ایستگاه ناواکو / علیخانی سکان هدایت ناواکو را بدست گرفت
Date: Sat, 30 May 2026 17:57:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--60BBFD83539393F1EB8AF2D7217705F7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----60BBFD83539393F1EB8AF2D7217705F7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----60BBFD83539393F1EB8AF2D7217705F7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----60BBFD83539393F1EB8AF2D7217705F7_MULTIPART_MIXED--