Subject: دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از شرکت مگاموتور سایپا عنوان کرد:
From: entekhab.ir

تأکید بر همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع تولید گروه سایپا
Date: Sun, 10 May 2026 19:54:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A1CF99EF167C31B002F1B7CB60208A4A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A1CF99EF167C31B002F1B7CB60208A4A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A1CF99EF167C31B002F1B7CB60208A4A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A1CF99EF167C31B002F1B7CB60208A4A_MULTIPART_MIXED--