Subject: دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از شرکت مگاموتور سایپا عنوان کرد:
From: entekhab.ir

تأکید بر همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع تولید گروه سایپا
Date: Wed, 10 Jun 2026 09:10:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--81172F1BC287A688D4D3EA7D4DA9BCC2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----81172F1BC287A688D4D3EA7D4DA9BCC2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----81172F1BC287A688D4D3EA7D4DA9BCC2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----81172F1BC287A688D4D3EA7D4DA9BCC2_MULTIPART_MIXED--