Subject: با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس‌ خودرو صورت گرفت؛
From: entekhab.ir

آغاز تحویل زودهنگام «پارس نوآ» به مشتریان/ محصول جدید پارس خودرو با طراحی ارتقایافته و داخلی‌سازی کامل به بازار آمد
Date: Wed, 20 May 2026 08:28:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C784D4C4B7C4A80659C5E2FA04F433B3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C784D4C4B7C4A80659C5E2FA04F433B3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C784D4C4B7C4A80659C5E2FA04F433B3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C784D4C4B7C4A80659C5E2FA04F433B3_MULTIPART_MIXED--