Subject: «صابر عسکرپور» رئیس هیات مدیره:
From: entekhab.ir

ناترازی بانک مسکن ۲۵ همت کاهش یافت/ فرآیند خدمت رسانی پرشتاب تر از گذشته ادامه دارد
Date: Sat, 30 May 2026 09:00:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FAF8A09986209E5568F12B82EC5ECACE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FAF8A09986209E5568F12B82EC5ECACE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FAF8A09986209E5568F12B82EC5ECACE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FAF8A09986209E5568F12B82EC5ECACE_MULTIPART_MIXED--