Subject: درخشش بانک مسکن در تسهیلات تکلیفی قرض‌الحسنه
From: entekhab.ir

دکتر خورسندیان: بانک مسکن با پرداخت ۲۵ همت تسهیلات قرض‌الحسنه، برگ دیگری در کارنامه درخشان خود ثبت کرد
Date: Wed, 10 Jun 2026 19:12:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CAC0869E185A7FC2360794B4E1E71C3B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CAC0869E185A7FC2360794B4E1E71C3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CAC0869E185A7FC2360794B4E1E71C3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CAC0869E185A7FC2360794B4E1E71C3B_MULTIPART_MIXED--