Subject: نماینده ولی فقیه در سپاه:
From: entekhab.ir

اصلاح‌طلبان،‌ صدها‌ سال‌ ظهور امام‌ زمان را عقب‌ انداختند/ رئیس جمهوری انتخاب کنید که نظام را به انفعال نکشاند
Date: Sat, 30 May 2026 13:15:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0BD1BF1A5BEF69DB1E6E1D71A75ABB03_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0BD1BF1A5BEF69DB1E6E1D71A75ABB03_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0BD1BF1A5BEF69DB1E6E1D71A75ABB03_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/31410_765.jpg

----0BD1BF1A5BEF69DB1E6E1D71A75ABB03_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0BD1BF1A5BEF69DB1E6E1D71A75ABB03_MULTIPART_MIXED--