Subject: دربازدید میدانی مدیرعامل بانک مسکن از شعب کشیک شرق تهران مطرح شد:
From: entekhab.ir

خدمت رسانی بی وقفه به مشتریان در شرایط حساس کنونی از ضروریات است
Date: Thu, 11 Jun 2026 01:03:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--30F93200B79C17B406D7877B47CE6481_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----30F93200B79C17B406D7877B47CE6481_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----30F93200B79C17B406D7877B47CE6481_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----30F93200B79C17B406D7877B47CE6481_MULTIPART_MIXED--