Subject: تداوم نظارت میدانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک مسکن در جنوب غرب تهران
From: entekhab.ir

عسکرپور: سنگر خدمت به مردم با قدرت برپاست / تأکید بر کاهش دغدغه همکاران و تسریع پرداخت‌های اسفندماه
Date: Sat, 30 May 2026 17:58:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B1881CF5250046CABEF2C2B6AF266269_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B1881CF5250046CABEF2C2B6AF266269_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B1881CF5250046CABEF2C2B6AF266269_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B1881CF5250046CABEF2C2B6AF266269_MULTIPART_MIXED--