Subject: نشست ویدئوکنفرانسی مدیرعامل بانک مسکن با مدیران استانی
From: entekhab.ir

دکتر خورسندیان: با صبر و استقامت از این شرایط بحرانی به خوبی عبور می کنیم/ قدردانی از خدمت رسانی مطلوب همکاران به مشتریان
Date: Sat, 30 May 2026 18:37:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E97305C88AC8AB4FB9E2A01B8DCE6678_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E97305C88AC8AB4FB9E2A01B8DCE6678_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E97305C88AC8AB4FB9E2A01B8DCE6678_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E97305C88AC8AB4FB9E2A01B8DCE6678_MULTIPART_MIXED--