Subject: تداوم بازدید میدانی مدیرعامل بانک مسکن از واحدهای ستادی و شعب
From: entekhab.ir

دکتر خورسندیان دربازدید از معاونت منابع انسانی بانک: با قدرت و سربلندی از این برهه زمانی حساس عبور می کنیم/ رسالت ما تداوم خدمت رسانی است
Date: Tue, 05 May 2026 09:14:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DA22CAE7D79C887A35961EE2E4B6CFF8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DA22CAE7D79C887A35961EE2E4B6CFF8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DA22CAE7D79C887A35961EE2E4B6CFF8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DA22CAE7D79C887A35961EE2E4B6CFF8_MULTIPART_MIXED--