Subject: معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور مالی:
From: entekhab.ir

بانک مسکن از حقوق متقاضیان مسکن حمایت کرد/ پیگیری جریان معاملات اوراق تسهیلات مسکن
Date: Wed, 10 Jun 2026 20:09:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--213C5360844A1D00AADE604FF27381D1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----213C5360844A1D00AADE604FF27381D1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----213C5360844A1D00AADE604FF27381D1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----213C5360844A1D00AADE604FF27381D1_MULTIPART_MIXED--