Subject: در جمع مدیران ارشد بانک مسکن در ساختمان ستادی ارمغان
From: entekhab.ir

خورسندیان: بازرسان بانک در شعب کشیک بر فرایند خدمت رسانی به مشتریان نظارت کنند
Date: Wed, 10 Jun 2026 18:47:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E3248CAF9846E1D7754F0FA5D7D9BE54_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E3248CAF9846E1D7754F0FA5D7D9BE54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E3248CAF9846E1D7754F0FA5D7D9BE54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E3248CAF9846E1D7754F0FA5D7D9BE54_MULTIPART_MIXED--