Subject: انتقاد عراقچی از مکرون: ابراز نگرانی فعلی او در پی حمله اسرائیل به تأسیسات گازی ما شکل نگرفت، بلکه پس از اقدام تلافی‌جویانه ایران مطرح شد؛ مایه تأسف است
From: entekhab.ir

‌
Date: Fri, 15 May 2026 16:56:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--522DC22FACF17EEA5112E8CD09E7FFD5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----522DC22FACF17EEA5112E8CD09E7FFD5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----522DC22FACF17EEA5112E8CD09E7FFD5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----522DC22FACF17EEA5112E8CD09E7FFD5_MULTIPART_MIXED--