Subject: معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن
From: entekhab.ir

بانک مسکن از بنگاه‌های تولیدکننده کالاهای اساسی حمایت می‌کند/ پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان
Date: Sat, 09 May 2026 17:31:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--168EA2B190DABD91D0E0DBE04EC881C7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----168EA2B190DABD91D0E0DBE04EC881C7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----168EA2B190DABD91D0E0DBE04EC881C7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----168EA2B190DABD91D0E0DBE04EC881C7_MULTIPART_MIXED--