Subject: پانزدهمین بازدید و نظارت میدانی مدیرعامل بانک مسکن
From: entekhab.ir

دکتر خورسندیان: تلاش در جبهه اقتصادی، روحیه جهاد و امید را در کشور زنده نگه می‌دارد
Date: Sat, 09 May 2026 16:24:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5479530EBBFDA4E67713EF5A9D92772A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5479530EBBFDA4E67713EF5A9D92772A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5479530EBBFDA4E67713EF5A9D92772A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5479530EBBFDA4E67713EF5A9D92772A_MULTIPART_MIXED--