Subject: ​صعود شاخص‌های مهم وبصادر در اسفندماه
From: entekhab.ir

رکورد ۱۶۸ درصدی خالص درآمد بانک صادرات ایران در پایان ۱۴۰۴
Date: Sat, 09 May 2026 16:25:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--65B456B177C6B08330593BF2565348E7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----65B456B177C6B08330593BF2565348E7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----65B456B177C6B08330593BF2565348E7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----65B456B177C6B08330593BF2565348E7_MULTIPART_MIXED--