Subject: مدیرعامل شرکت مالیبل‌سایپا عنوان کرد:
From: entekhab.ir

رشد ۴۲ درصدی تولید در شرکت مالیبل و تحقق 380 هزار دلار صادرات/ هدف‌گذاری شرکت مالیبل برای بازگشت به بازار اروپا و تنوع‌بخشی به درآمدها
Date: Sat, 02 May 2026 06:43:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--39AE4FF05CF55A19B8A77DEFD4409313_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----39AE4FF05CF55A19B8A77DEFD4409313_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----39AE4FF05CF55A19B8A77DEFD4409313_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----39AE4FF05CF55A19B8A77DEFD4409313_MULTIPART_MIXED--