Subject: با تسهیلات 6 میلیارد ریالی انجام می شود؛
From: entekhab.ir

فروش فوری، فوق العاده اعتباری و پیش فروش اعتباری محصولات زامیاد از فردا آغاز می‌شود+ بخشنامه
Date: Sat, 02 May 2026 06:44:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--86E1C31F27F344CB99CA39AD8208DC64_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----86E1C31F27F344CB99CA39AD8208DC64_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----86E1C31F27F344CB99CA39AD8208DC64_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----86E1C31F27F344CB99CA39AD8208DC64_MULTIPART_MIXED--