Subject: در همایش مشترک شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شد؛
From: entekhab.ir

نقش بی‌بدیل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در ارزآوری/ یک لاین ویژه برای تامین ارز شرکت‌های پتروشیمی ایجاد شد
Date: Sat, 02 May 2026 06:44:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7197DB101A49CBA4008893EC171A11F8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7197DB101A49CBA4008893EC171A11F8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7197DB101A49CBA4008893EC171A11F8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7197DB101A49CBA4008893EC171A11F8_MULTIPART_MIXED--