Subject: معرفی مراکز علمی مورد تجاوز دشمن؛
From: entekhab.ir

حمله به ۴ نماد خوداتکایی علمی ایران؛بمب‌هایتان علم ما را متوقف نمی‌کند
Date: Sat, 09 May 2026 16:25:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--21B77CF79FB976F2889AD905E6FD4BF8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----21B77CF79FB976F2889AD905E6FD4BF8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----21B77CF79FB976F2889AD905E6FD4BF8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----21B77CF79FB976F2889AD905E6FD4BF8_MULTIPART_MIXED--