Subject: معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور اعتباری:
From: entekhab.ir

بانک مسکن در سال گذشته، ۲۲۵ همت قرارداد تسهیلاتی منعقد کرد
Date: Sun, 19 Apr 2026 03:25:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3618369D7EE9377B1BD7C308403A24E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3618369D7EE9377B1BD7C308403A24E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3618369D7EE9377B1BD7C308403A24E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3618369D7EE9377B1BD7C308403A24E1_MULTIPART_MIXED--