Subject: تجارت در مسیر خدمت
From: entekhab.ir

بانک تجارت همچنان پیشتاز در حمایت از جوانان ایرانی با اعطای 32 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
Date: Sat, 09 May 2026 17:31:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--11EAA83E864FD492F4E5755E3405710E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----11EAA83E864FD492F4E5755E3405710E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----11EAA83E864FD492F4E5755E3405710E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----11EAA83E864FD492F4E5755E3405710E_MULTIPART_MIXED--