Subject: تجارت در مسیر خدمت
From: entekhab.ir

بازدید مدیرعامل بانک تجارت از شعب تهران در اولین روزهای کاری سال 1405
Date: Sat, 09 May 2026 17:31:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EECA83F41C4EA3B29A0406CA90BEAC5F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EECA83F41C4EA3B29A0406CA90BEAC5F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EECA83F41C4EA3B29A0406CA90BEAC5F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EECA83F41C4EA3B29A0406CA90BEAC5F_MULTIPART_MIXED--