Subject: با حضور مدیرعامل بانک تجارت در روزهای کاری ابتدای سال ۱۴۰۵ صورت گرفت؛
From: entekhab.ir

معرفی مسعود وکیلی‌نیا به عنوان مدیرعامل هلدینگ «تفتا» با تأکید بر توسعه خدمات دیجیتال
Date: Sat, 09 May 2026 16:24:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9319CA194BD8B2CCAF20F10D5083DF67_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9319CA194BD8B2CCAF20F10D5083DF67_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9319CA194BD8B2CCAF20F10D5083DF67_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9319CA194BD8B2CCAF20F10D5083DF67_MULTIPART_MIXED--