Subject: با حضور عضو هیات مدیره بانک رقم خورد
From: entekhab.ir

تکمیل زنجیره خدمات پولی و مالی در شعب بانک مسکن
Date: Sun, 03 May 2026 00:54:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E52D199015E358D6B7465546383D6C92_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E52D199015E358D6B7465546383D6C92_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E52D199015E358D6B7465546383D6C92_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E52D199015E358D6B7465546383D6C92_MULTIPART_MIXED--