Subject: اولین گردهمایی تخصصی روابط عمومی و بازاریابی
From: entekhab.ir

تحول در روابط عمومی و بازاریابی در ایجاد تحول سازمانی ضروری است/بازآفرینی هویت برند بانک گامی مؤثر در راستای ارتقای جایگاه بانک است
Date: Thu, 07 May 2026 05:49:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6CB621EA9C88500AD002B0B69F8FF4E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6CB621EA9C88500AD002B0B69F8FF4E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6CB621EA9C88500AD002B0B69F8FF4E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6CB621EA9C88500AD002B0B69F8FF4E1_MULTIPART_MIXED--