Subject: با تصمیم اعضای هیأت مدیره و تایید بانک مرکزی؛
From: entekhab.ir

قربان اسکندری سرپرست بانک صادرات ایران شد
Date: Thu, 07 May 2026 05:49:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2A5F763F9642C8CA82501C23CBF89E04_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2A5F763F9642C8CA82501C23CBF89E04_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2A5F763F9642C8CA82501C23CBF89E04_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2A5F763F9642C8CA82501C23CBF89E04_MULTIPART_MIXED--