Subject: با هدف حمایت از مشتریان صورت گرفت:
From: entekhab.ir

حذف جریمه تاخیر در پرداخت اقساط توسط بانک صادرات ایران از اسفندماه ۱۴۰۴
Date: Mon, 11 May 2026 19:25:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BF42CAC33D50F3BBADAE5A5F7E67C267_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BF42CAC33D50F3BBADAE5A5F7E67C267_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BF42CAC33D50F3BBADAE5A5F7E67C267_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BF42CAC33D50F3BBADAE5A5F7E67C267_MULTIPART_MIXED--