Subject: پیام محمد شریعتمداری به مناسبت روز جهانی کارگر:
From: entekhab.ir

جامعه کارگری در جنگ ۴۰ روزه، در نقش نیروی نجات‌بخش صنعت و اقتصاد کشور ظاهر شد
Date: Thu, 14 May 2026 19:13:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7087A8486E0CC95F5D629C9890B44A5B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7087A8486E0CC95F5D629C9890B44A5B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7087A8486E0CC95F5D629C9890B44A5B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7087A8486E0CC95F5D629C9890B44A5B_MULTIPART_MIXED--