Subject: گزارش عملکرد گروه اسنپ در جنگ ۳۹ روزه منتشر شد
From: entekhab.ir

از کاهش سفرهای درون‌شهری تا استفاده ۳ برابری از پوشش «خسارت جنگی» در بیمه بدنه
Date: Sun, 17 May 2026 21:49:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7DDDD49752FA737C8334F7A3298C98F2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7DDDD49752FA737C8334F7A3298C98F2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7DDDD49752FA737C8334F7A3298C98F2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7DDDD49752FA737C8334F7A3298C98F2_MULTIPART_MIXED--