Subject: در ۲ ماهه ابتدایی ۱۴۰۵ و همزمان با روز ازدواج رقم خورد
From: entekhab.ir

رشد ۶ برابری اعطای وام ازدواج و فرزندآوری در بانک صادرات ایران
Date: Thu, 11 Jun 2026 03:11:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EABC5C06D6BE22E666066D26766CC54B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EABC5C06D6BE22E666066D26766CC54B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EABC5C06D6BE22E666066D26766CC54B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EABC5C06D6BE22E666066D26766CC54B_MULTIPART_MIXED--