Subject: مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با دستیار رئیس‌جمهور:
From: entekhab.ir

حفظ اعتماد عمومی و تداوم خدمت‌رسانی اولویت بانک تجارت در جنگ تحمیلی سوم
Date: Tue, 19 May 2026 19:52:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FACF430552586319F3D33AD6AACF6207_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FACF430552586319F3D33AD6AACF6207_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FACF430552586319F3D33AD6AACF6207_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FACF430552586319F3D33AD6AACF6207_MULTIPART_MIXED--