Subject: دکتر اخلاقی در دیدار با مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران
From: entekhab.ir

بانک تجارت قدرتمندتر از همیشه در خدمت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است
Date: Mon, 01 Jun 2026 21:05:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7AB970855EAC718CFB1B5D44C2A0962F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7AB970855EAC718CFB1B5D44C2A0962F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7AB970855EAC718CFB1B5D44C2A0962F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7AB970855EAC718CFB1B5D44C2A0962F_MULTIPART_MIXED--