Subject: پیام وزیر نفت به آیین یادبود شهدای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در جنگ تحمیلی سوم:
From: entekhab.ir

شهدای صنعت پتروشیمی در سنگر تولید و پایداری انرژی کشور، جان خویش را نثار میهن و ملت کردند/ تاریخ ثابت کرده صنعت نفت در بزنگاه‌های تاریخی همواره در کنار مردم و در خدمت منافع ملی کشور ایستاده
Date: Sun, 24 May 2026 21:04:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9A4D2B79EC523062F8CE79CE81A559E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9A4D2B79EC523062F8CE79CE81A559E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9A4D2B79EC523062F8CE79CE81A559E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9A4D2B79EC523062F8CE79CE81A559E1_MULTIPART_MIXED--