Subject: بازدید دکتر اخلاقی از شرکت «کلور ایرانیان شرق»؛
From: entekhab.ir

پیمان استراتژیک بانک تجارت و کلوِر با هدف جهش تولید
Date: Mon, 25 May 2026 16:14:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4E3B9604E9011598C59173CB54D4D2C1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4E3B9604E9011598C59173CB54D4D2C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4E3B9604E9011598C59173CB54D4D2C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4E3B9604E9011598C59173CB54D4D2C1_MULTIPART_MIXED--