Subject: پژمانفر تشریح کرد؛
From: entekhab.ir

عزم جدی مجلس برای پایان دادن به دوران مدارا با بانک‌های ناتراز/ جراحی بانک‌های ناتراز لازمه نجات نظام پولی است
Date: Thu, 11 Jun 2026 01:02:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--97F30C40520BC06F6C49906DEC44BBFE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----97F30C40520BC06F6C49906DEC44BBFE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----97F30C40520BC06F6C49906DEC44BBFE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----97F30C40520BC06F6C49906DEC44BBFE_MULTIPART_MIXED--