Subject: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از شرکت سایپا تأکید کرد:
From: entekhab.ir

لزوم همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی برای رفع موانع سایپا / همه قطعه‌سازان باید برای افزایش تولید و تکمیل خودروهای ناقص همراهی کنند
Date: Wed, 10 Jun 2026 14:12:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--62DA12F6BC7DFDAD05E50D4CE205C664_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----62DA12F6BC7DFDAD05E50D4CE205C664_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----62DA12F6BC7DFDAD05E50D4CE205C664_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----62DA12F6BC7DFDAD05E50D4CE205C664_MULTIPART_MIXED--