Subject: حداد عادل:
From: entekhab.ir

ریاست‌جمهوری میراث پدری ما نیست/با آقای عسکراولادی موافق نیستم/ با تکثر نامزدها، زمینه شکست اصولگرایی را فراهم نکنیم
Date: Thu, 11 Jun 2026 03:32:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F1600C801739F9E105DE15CB45962225_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F1600C801739F9E105DE15CB45962225_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F1600C801739F9E105DE15CB45962225_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F1600C801739F9E105DE15CB45962225_MULTIPART_MIXED--