Subject: زنجیره انسانی برای حمایت از نمازگزاران مسلمان در مصر + تصاویر /
From: entekhab.ir

دنیایی دیگر، تنها در فاصله ۱۳ سال نوری از زمین!
Date: Thu, 11 Jun 2026 06:09:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--119BE0487BDB7733479EC1E31BEBD8C1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----119BE0487BDB7733479EC1E31BEBD8C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----119BE0487BDB7733479EC1E31BEBD8C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----119BE0487BDB7733479EC1E31BEBD8C1_MULTIPART_MIXED--