Subject: ویدوئی که بیش از 30 میلیون بار دیده شد/
From: entekhab.ir

ستون هاي سه گانه روابط بين الملل و عملکرد اخلاق
Date: Thu, 11 Jun 2026 05:18:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--708406E9006DF6BBEFAA555031641C5F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----708406E9006DF6BBEFAA555031641C5F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----708406E9006DF6BBEFAA555031641C5F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----708406E9006DF6BBEFAA555031641C5F_MULTIPART_MIXED--