Subject: گزارش تصویری از اعتراض به کشتار شیعیان/
From: entekhab.ir

گزارش تصویری: تجمع روحانیون مقابل سفارت پاکستان
Date: Sat, 30 May 2026 09:17:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--23A2239806F7810B3AF8DBBA6FC7A67E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----23A2239806F7810B3AF8DBBA6FC7A67E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----23A2239806F7810B3AF8DBBA6FC7A67E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----23A2239806F7810B3AF8DBBA6FC7A67E_MULTIPART_MIXED--