Subject: زيارت در انديشه و بينش شيعى
From: entekhab.ir

/ مردم از روحانیون توقع دارند اخلاق پیامبران را داشته باشند
Date: Sat, 30 May 2026 17:20:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D98ED354F266A7B65F669D5428BA6FA7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D98ED354F266A7B65F669D5428BA6FA7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D98ED354F266A7B65F669D5428BA6FA7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D98ED354F266A7B65F669D5428BA6FA7_MULTIPART_MIXED--